Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

niedziela, 30 stycznia 2011

Pracowita niedziela....

Czy wy też tak macie ,że dostajecie sił witalnych w niedzielę ?  Ja mam tak często.
Od rana na nogach . W kuchni pól dnia . Wymyślam jakieś pieczenie ciasta ( co to nigdy nie wychodzi ! ) , ale w każdą niedzielę jestem przekonana - ,,że akurat dziś wyjdzie " !
jednocześnie oglądam kilka programów w TV , a w głowie pełno planów na dalsze godziny...

No cóż ,  skoro słońce się na nas obraziło i pogoda nie zachęca za bardzo do wypadów za miasto postanowiłam wolny czas wypełnić swoją twórczością , która jak wiecie ...uzależnia ! :)
I tak dziś powstały dwie rameczki na kolczyki i podusia na szpileczki.....
Miała być jak z babcinego kuferka i chyba się udała ?




 


Ramki kupiłam przed świętami i miały być na jakieś zdjęcia , ale jak to często u mnie bywa ..przedmiot zmienił swoje przeznaczenie !!
Wyjęłam szkiełko . Na plecki nakleiłam bawełnianą tkaninę używając do tego kleju Wikol , potem kawałki koronki , którą dla usztywnienia podszyłam materiałem i gotowe .  Teraz z córką mamy uporządkowaną co nie co biżuterię . 

Pozostają jeszcze naszyjniki i kolczyki na sztyfty...ale to chyba przy następnej niedzieli......
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Życzę Wam udanego tygodnia....podobno przyjdzie odwilż...:(

5 komentarzy:

  1. Ja też miewam takie dni, że robota aż w rękach się pali. I nieważne czy sobota to czy niedziela, musi być zrobione i koniec.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podusia jest przepiękna, śliczny haft. A ramki na kolczyki bardzo pomysłowy i przydatny gadżet. Super pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ...na biżuterie szczególnie...a u mnie była cudna niedziela, dzisiaj smutno i pomuro choć drzewa są cudnie oszronione....ja w niedzielę też wiele rzeczy robię....pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszeczka przepiękna, a patent na biżuterię - FENOMENALNY! Muszę ach muszę spróbować zrobić takie cudeńko, bo mam mnóstwo długich kolczyków i straszny w nich bałagan;)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna podusia i fajny pomysl z ramkami :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...