Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

wtorek, 31 maja 2011

Moje miasto

Majowy spacer czyli Białystok w moim obiektywie .......





























DO ZOBACZENIA JUŻ W CZERWCU !

20 komentarzy:

  1. Jestem już po spacerze po Twoim mieście.Nie wiedziałam, że Białystok to takie fajne miasto.Dzięki Tobie mogłam w nim przez chwilę pobyć. Dziękuję
    Czy ja dobrze widziałam bo wydaje mi się, że widziałam wiewiórkę Teofili.Ale się szybko przemieszcza.Wiewiórka a nie Teofila.
    onaona

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie mieliśmy przyjemności być w Białymstoku,widzimy teraz jak piękne jest to miasto.
    Dzięki za spacer.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też znam te miejsca. Też tu często spaceruję. A teraz przypomniały mi się czasy liceum i smak pysznego kremu sułtańskiego, podawanego w kawiarni "Podlasianka"(teraz jest tu piwiarnia).
    Kaczuszki też bardzo znajomo wyglądają:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moona, kiedy robiłaś te zdjęcia? Chyba o wschodzie słońca, bo nie ma przewalających się tłumów. Piekne miasto, stare budowle, zaciszne zaułki, chyba mi życia nie starczy, żeby wszystko zwiedzić i obejrzeć. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas nie ma tłumow..zyjemy sobie spokojnie..i niech tak zostanie :) . Robiłam zdjęcia ok. 10.00 . Zwracam uwage ,zeby złapac momenty bez ,,ludzisków " w tle :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz Mona, wszędzie jest piękno tylko trzeba go poszukać, moje miasto też ma wiele uroku choć są tacy co widzą tylko to złe...pięknie u Ciebie, Ty umiesz, jak widzę, szukać piękna...pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  7. Mona kochana, piękne te nasze miasto i weź tu żyj gdzie indziej... niby jest wiele, może i piękniejszych, ale ... nie naszych :)
    Tego grubego psiaka to bardzo lubią moje dzieci, tam zaraz obok są super lody :)
    Serdeczności posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mona cieszę się, że pokazujesz swój region. Nigdy tam nie byłam i z ciekawością oglądam Twoje fotoreportaże. Bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam się serdecznie
    Lusi

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne widoki :)
    A ten pomnik chłopca z marionetką? Mnie się on bardzo podoba. Może coś więcej o nim napiszesz?
    Viola

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za kolejny wpis podlaski:) Śliczne zdjęcia zrobiłaś, magiczne - jak to na Podlasiu:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie! Też nie znam Białegostoku.
    Ten szczerbaty buldożek na pomniku - genialny! (Że też się komuś chciało swoją niechęć do buldożków wykuwać w kamieniu! :D ) Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuję ,ze jesteście znowu u mnie ! Oczywiście będzie więcej o Białymstoku , te zdjęcia to tylko zajawka nastepnych tematów . Bedzie o pomniku z maską -bo Białystok to stolica teatru lalek :)
    a brzydki pies to Kawelin. Jest związana z nim historia tez i to przedwojenna . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. nie byłam nigdy w Białymstoku,wogóle nie przepadam za miastam,ale ty pokazałas takie miejsca i w taki sposob,że chętnie i zzainteresowaniem oglądalam.Nawet pomnik mnie zauroczył

    OdpowiedzUsuń
  14. oj Monia nie wiem ,czy Białystok to stolica lalek, to w Szczecinie jest najpiękniejszy teatr lakowy i nawet aktorów tych co tymi lalkami ruszają Wam podebraliśmy. Właśnie czytałam wywiad jednym z nich, który mówi, że pochodzi z Białegostoku ale czuje się szczecinianinem:-) Pozdrawiam, fajna wycieczka

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety nie mam takich pieknych widoków, kiedy spaceruję po mojej miejscowości... Świetne zdjęcia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham latarnie, latarenki... Mam kolekcję zdjęć różnych latarni z różnych miast. Widzę, że muszę odwiedzić Białystok, żeby ją uzupełnić :-) Piękne zdjęcia, masz dobre oko. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mona, piękne te zdjęcia! jeszcze raz napiszę: masz oko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapomniałam się podpisać, to ja, Doris

    OdpowiedzUsuń
  19. herbatka miętowa7 czerwca 2011 22:14

    Witaj . uwielbiam czarno białe zdjęcia. Taki sentyment do wielu godzin spędzanych kiedyś w ciemni fotograficznej.
    Nieraz myślę - jak tam twój domek na wsi?
    Pozdrawiam znad morza- w te upalne dni miło sie leży na plaży, ale woda trochę jeszcze zimna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam to wszystko na pamięć, a i tak lubię popatrzeć po raz kolejny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...