Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

wtorek, 26 kwietnia 2011

Słoneczne podziękowania :)))

 Na najbliższe kilka dni zapowiada się piękna pogoda . Chyba wszyscy czekaliśmy na te słoneczne dni . :)
Cieszmy się słońcem , spędzajmy dużo czasu na spacerach , majówkach , w ogrodzie .
Chciałam podziękować Wam bardzo za wszystkie życzenia świąteczne  :)
Blogi wygladają pięknie...kolorowo , wiosennie i radośnie :) .

W tym roku wyjątkowo zachwycam się tulipanami . Sprzedają je całymi wiadrami na ryneczkach osiedlowych , skwerkach przed sklepem. Są piękne i tanie ...:)


Teraz w domu mam żółciutkie z czerwonymi paseczkami , wyglądają jakby ktoś pomalował je pędzlem :)
Natura to największa artystka świata !




...................................................
 Komentarze pod moimi postami świadczą , że podobają się Wam moje wycieczki po Podlasiu .
Dziś zapraszam na kolejną . Teren kilku hektarów wkomponowany w moją ukochaną Puszczę Knyszyńską . To Golf Park . Ale nie taki nadęty , nowoczesny i snobistyczny .
 W stylowym stylu dawnych szlacheckich dworków. Jest tu miejsce na spacer i wypoczynek z całą rodziną . W stylowym małym dworku można wypić spokojnie kawę , zrobić przyjęcie rodzinne , wesele , chrzciny . Dookoła tereny golfowe dla entuzjastów tego sportu . Wszystko otoczone piękne puszczą .
Powstał też nowy budynek hotolowo-restauracyjny . Utrzymany w starym stylu ładnie się wkomponował w otoczenie .Dobrze , że powstają nowe rzeczy niekłócące się z przyrodą . A wszystko to pół godziny jazdy samochodem od mego domu.....

Zapraszam do Golf Parku w Lipowym Moście - 30 km od Białegostoku !

Puszcza Knyszyńska to nie tylko lasy ...:)

















.........................................................................

         .......Pozdrawiam......Mona.....:)

12 komentarzy:

  1. Monia no po prostu super. Masz racje jakoś tak nie widać zadęcia, piękna okolica.
    Piękne to Twoje Podlasie, dawaj jak najwięcej zdjęć. Moja wspólniczka ostatnie wakacje tam spędziła i była bardzo zadowolona.
    Mnie się trochę sam Białystok źle kojarzy. Mój narzeczony zginał w wypadku kolo Berlina, zabrał się na stopa z ludźmi z Białegostoku. Zginęli wszyscy 5 osób, w tym jedno małe dziecko. Tam właśnie, w Białymstoku, z jego bratem odbieraliśmy wszelkie dokumenty i rzeczy osobiste. Od tamtej pory nie byłam tam nigdy. Wszystko miało miejsce 15 lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak , takie wypadki zostawiaja nie mile wspomnienia..:(
    15 lat dla Białegostoku to cała wiecznośc . Miasto z piekną dawną historią ,róznonarodowe w czasach komuny zaniedbane..teraz pieknie się rozwija z unijnych środków..ale pracy wciąż jak na lekarstwo. ale mieszka się super. To jedno z najbardziej zilonych miast Polski . Zielen zajmuje 32 % powierzchni . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. a z tą pracą to chyba wszędzie cienko, Szczecin niby duży niby graniczy z Niemcami a też lipa straszna, zwłaszcza, że nie tak dawno rozpędzili stocznie i poszło na bruk ponad 20 tyś ludzi. Dla pracowników i regionu to porażka globalna :-(
    Szczecin też się rozwija ale jakoś tak głownie w kierunku centr handlowych inne inwestycje raczej jak na lekarstwo. Mimo wszystko lubię to miasto choć tak naprawdę jestem tutaj nowa, napływowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za kolejną ciekawą wycieczkę :-) Dzięki Tobie mogę poznać piękno Podlasia będąc prawie że na drugim końcu Polski. Pozdrawiam serdecznie! PS. Piękne te tulipany... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krajobrazy przecudne. Az się chce pojechać. Dziękuje za odwiedzinki na moim blogu i ciepłe słowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. mona wycieczka piekna jak zawsze.ccudne miejsce.kojarzy mi sie zKrolowym mostem ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne fotki;a te słoneczne tulipanki podbiły moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Królowy Most jest nieopodal..jednakze serial <<U Pana Boga za piecem" byl kręcony w róznych miejscach , bo Królowy Most to nie duza miejscowość..kiedyś tam zrobię zdjęcia..:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne budynki. Twoje wycieczki są bardzo interesujące, zwłaszcza dla kogoś kto mieszka na drugim końcu Polski i nigdy w te rejony nie zaglądał.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana zdjęcia super!! Wycieczek i ciekawych miejsc nigdy za dużo!! Lato się zbliża i czas wycieczek :):). Ja jestem z Podlasia i mam 2 dzieci, więc może coś DLA DZIECI? Ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć mieszkam w Białymstoku, to też zachwycam się Twoimi relacjami z pięknych miejsc Podlasia.
    I mam wielki apetyt na wędrówki Twoimi śladami.
    A tulipanów jeszcze w tym roku nie miałam. bo trochę chorowałam i tylko po najbardziej potrzebne sprawunki się wybierałam. Ale już jutro mam zamiar przewietrzyć się dla przyjemności.
    Pozdrawiam i dziękuję za życzenia świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten Dworek mnie zauroczył.
    Jako dziecko wyobrazałam sobie ,ze kiedyś bedę w takim mieszkac.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...