Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

piątek, 8 kwietnia 2011

Na kolorowo



Na wstępie pokażę Wam tulipany różyczkowe ( tę nazwę podał mi Pan sprzedający kwiaty - czy prawdziwa ?Może ktoś wie ? )

Tak wyglądały , gdy je kupiłam


   po dwóch dniach....

  i po 10 dniach..........



Piękne , prawda ? Jestem tą odmianą zachwycona . Zmieniam wodę co 2 dni , podcinając nieco końcówki , szczypta cukru i stoją 2 tygodnie . Przypominają mi piwonie :)
.........................................................
Zbliżający się weekend nie zapowiada się słonecznie . Szkoda , tak czekamy na więcej światła :( . W ubiegłym tygodniu był w moim mieście Jarmark Sztuki Ludowej . Oczywiście musiałam tam być i zrobiłam Wam mnóstwo zdjęć ! Zaraz je pokażę , ale przedtem...chciałam bardzo podziękować za piękne komentarze pod ostatnim moim postem -wspomnieniem :) . Cieszę się , że macie też podobne wspomnienia , że je trochę obudziłam ! Myślę , że jeszcze nieraz powspominamy....

A teraz zapraszam na wycieczkę po Jarmarku..Kto nie lubi kolorowych jarmarków ?
Ten , w Białymstoku naprawdę miał klimat . Była piękna pogoda .Wszyscy mogli się radować kolorami , zapachami i nie trzeba było kupować , aby nacieszyć się aurą rękodzieła . Na szczęście nie widziałam chińszczyzny i mogłam robić setki pięknych zdjęć ze spokojnym sumieniem , że to co widzę zrobili ludzie , którzy kochają to co robią...



  tkane kilimy wełniane z Janowa
   haft z Łowicza
łowiczanka :)

KAPELA Z LITWY
                                 


Kto taki upiecze ?


Nasze Podlaskie sery z Korycina


Na kolorowo


ceramika świetokrzyska
ręcznie malowane z Mińska



 ceramika z Litwy









 CDN.........







































17 komentarzy:

  1. Tulipany PIĘKNE! Dzięki za przepiękny spacer po Jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jarmark cudny - kolorowy taki jak właśnie ma być. A tulipany cudne - nie wiedziałam jak robić żeby dłużej stały. Za piwoniami zatęskniłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne te tulipany.slicznosci.naprawde przypominaja roze.co do jarmarku to chyba bym stamtad niewyszla.matko jak ja kocham takie cuda

    OdpowiedzUsuń
  4. Jarmark naprawdę kolorowy!!
    Tulipanki są czarujące!
    Pozdrawiam!
    J:O)

    OdpowiedzUsuń
  5. tulipany naprawdę piękne chyba takich jeszcze nie widziałam.
    Rzeczywiście kolorowy ten jarmark, zauważyłam tam tonę obwarzanków, pamiętam takie kupował mi zawsze Tato w odpust w moim rodzinnym Włocławku.
    Pierwsze z djęcie z tymi kwiatami wygada normalnie jak kwitnący płot.
    Bardzo zainspirowały mnie te kilimy z Janowa, one są grube, nadawały by się na podłogę. Są rewelacyjne nigdy takich nie widziałam. A i dawaj więcej zdjęć, nie żałuj sobie. Pozdrawiam z Pomorza :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tulipany piękne, nie wiem czy tak się nazywają bo takich nie widzałam...i kolorowy jarmark...dziękuje za wycieczkę...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, kolorowy Jarmark :) A tulipany naprawdę urocze, muszę się za takimi rozejrzeć, bo wyglądają zjawiskowo! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A może to nowa odmiana róż, a chłop po prostu się nie zna:) Takie jarmarki to dla mnie wielka radocha i jeszcze jedno miejsce do pozbywania się moich zaskurniaków.Szkoda,że mnie tam nie było.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie piękna ta odmiana, w ślicznym wesołym ubarwieniu. A po tym jarmarku to pewnioe biegałabym jak dziecko po wesołym miasteczku:-)
    Pozdrawiam Cię serdecznie
    Lusi

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widzialm jeszcze tak pięknych tulipanów.Wspaniała odmiana.
    A tej jarmarkowej wędrowki bardzo Ci zazdroszczę.Nie byłam nigdy na takim pokazie,ale te bochny chleba przypomniały mi mi moją babcię,ktora wypiekała takie w piecu chlebowym ,a obwarzanki przywołały wspomnienie odpustow,na które jako dziecko czekałam z utesknieniem,bo można było kupic sznur takich obwarzanków i zjesc wszystko,zanim się doszło do domu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Raj dla oka! Dzięki za fotorelację.
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne, cudowne tulipany! Ach, skoro chwilowo nie ma wiosny za oknem, to jak dobrze, że jest chociaż na kartach Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za podpowiedz jak przedłużyć życie tulipanów:-) a tak poważnie to piękna ta odmiana, niespotkałam takiej jeszcze nigdzie, piękne! Jarmark cudny i kolorowy, czyli taki jak być powinien strasznie podobają mi sie te kilimy... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże, cudowny jarmark. Ludyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż chce się zaśpiewać kolorowe jarmarki,blaszane
    zegarki,drewniane koguciki...

    OdpowiedzUsuń
  16. Tulipany piękne są. Przypominają róże.
    A ten jarmark przegapiłam, niestety.
    Ale może jutro też będzie?
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. herbatka mietowa20 kwietnia 2011 06:34

    Przeczytalam twoj wpis na Kafeterii, cudowna wiadomosc o domku na wsi. Bardzo sie ciesze z toba , najlepiej jednak miec cos na wlasnosc,podjelas bardzo rozsadna decyzje.
    Na razie na Kafeterii nie pisze ,wypadlam z rytmu i robie sobie mala przerwe. Do domu wracam zaraz po Swietach.
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...