Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 13 stycznia 2011

W poszukiwaniu wiosny cz. II

 Męczy mnie długi brak słońca...Jeszcze parę dni temu nie zwracałam na to uwagi . Zamieszanie świąteczne , zapach choinki i noworoczny szampan..ale dziś stwierdziłam , że ta szarość za oknem trwa za długo i przez to moje myśli są ponure...  :(   Czas z tym skończyć..wprowadzam jasne kolory i kwiaty do domu.. Zaklinam wiosnę ..zima miała już swój czas.!!.
Chętnie już teraz poszłabym utopić Marzannę..pamiętacie ten zwyczaj ?  :)


Zaczynam od kwiatów...





Czosnek też już nie wytrzymał...

6 komentarzy:

  1. Wielka szkoda, że na blogach nie można zamieszczać zapachów :(( Dziękuję, że do mnie wpadasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. A JA SLUCHAM GRECHUTY wiosna wiosna ah to ty. sliczne kwiatuszki masz .umnie tez kwiaty juz leciutko wychodza z ziemi i hiacynt pokazuje rozki hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo u Ciebie kwiatowo. Może przywołasz tym wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiaty..ale na wiosnę jeszcze za wcześnie....przetrwamy....pozdrawiam cieplutko w deszczowy dzień...

    OdpowiedzUsuń
  5. ...ale w domu masz już piękną wiosnę....miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się,ze do Ciebie trafiłam, po pierwsze reprodukcja obrazu z "czołówki" wisiała w domu moich Dziadków (więc miła retrospekcja..., prawie o niej zapomniałam), po drugie przepis na zakwas... Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...